07 жовтня 2024, 13:01
Однак не всі знають, як уникнути шахрайства у світі онлайн-покупок та забезпечити себе якісним товаром. Інтернет-шахрайства отримують все більшої популярності, і знання своїх прав — це перший крок до безпеки в мережі.
Права усіх споживачів захищені Законом України „Про захист прав споживачів” (далі – Закон). Стаття 15 цього Закону гарантує, що під час покупки онлайн ви маєте право на одержання необхідної, доступної та достовірної інформації про товар. Отже, інтернет-магазини зобов'язані надавати вам усі деталі про продукцію ще до того, як ви зробите замовлення, задля уникнення неприємних ситуацій.
Законом також визначено, що продавець зобов'язаний передавати товар належної якості. Якщо ви отримали товар, який не відповідає вашому очікуванню за кольором, розміром чи іншими характеристиками, ви маєте право на його обмін протягом 14 днів (стаття 9 Закону). Це один із основних механізмів захисту споживачів від неякісних покупок.
Якщо ви отримали неякісний товар або ви стали жертвою інтернет-шахраїв, слід звертатися до уповноважених органів, наприклад таких як: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, до відділення поліції по Вашому району, або у відділ по боротьбі з кіберзлочинами в області, або ж через сайт заповнити заяву https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ .
Отже для безпечного онлайн-шопінгу потрібно дотримуватися деяких правил:
Знання своїх прав і дотримання основних правил безпеки можуть стати у нагоді для онлайн-шопінгу без зайвих хвилювань.
Підпишіться, щоб отримувати листи.