Однією зі структурних частин даної тематики є питання соціальних виплат для законодавчо визначених категорій населення, що гарантуються державою, незважаючи на повномасштабну війну, яка триває в країні третій рік.
Протягом січня-жовтня цього року заявниками було подано майже 2 тис. заяв і скарг, які стосувалися прийняття документів, їхнього опрацювання, нарахованого розміру та вчасності виплат допомог.
У 97 відсотках випадків заявники повідомляли про свої проблеми через Урядову гарячу лінію – 1545.
У більш детальному розрізі отримувачами державних допомог порушувалися питання: затримки з виплатами – більше 250, отримання інформації щодо умов призначення – близько 200, нарахування та встановленого розміру – майже 100, переведення справ у зв’язку зі зміною місця проживання – менше 10.
Категорія заявників залишається традиційною – особи з інвалідністю, малозабезпечені та одинокі, багатодітні родини тощо. Проте, найбільше, а саме у 65 відсотках випадків, зазначені вище питання надходили від осіб, яким встановлено статус ВПО.
Традиційно, певний сплеск активності серед такої категорії заявників спостерігається тоді, коли кошти можуть зараховуватися на карткові рахунки на кілька днів пізніше, ніж зазвичай.
Найбільш активними з питань виплат є мешканці великих міст: Полтави – 442, Кременчука – 367, Лубен – 80, Миргорода – 78, Горішніх Плавнів – 54 та Гадяча – 51.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Подати звернення можна і через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.