Перша половина року запам’яталася неординарною ситуацією з ліфтами в Полтаві. Це позначилося на характері і кількості скарг. Тоді за короткий проміжок часу було зареєстровано майже 500 таких звернень, а за підсумками року – 654.
Але найбільше на статистику впливає періодична відсутність тих чи інших комунальних послуг. Так, нарікання на проблеми з електро-, газо-, водо- та теплопостачанням складають разом більше 54 відсотків від усіх питань цієї сфери. У числовому виразі це майже 2,1 тис. повідомлень.
Іншу, меншу частину, питань комунального господарства складають, насамперед, суперечки у відносинах між споживачами та надавачами послуг – 527 звернень, запити на потребу в ремонті житлових будинків та обслуговуванні прибудинкових територій – 309, а також обслуговування будинкових та індивідуальних лічильників – 133.
Полтава утримує беззаперечну першість за кількістю повідомлень з питань ЖКГ – майже кожне друге звернення даної тематики. Активно, також, зверталися мешканці Кременчуцької, Гадяцької, Гребінківської, Горішньоплавнівської, Карлівської, Лубенської, Миргородської громад.
За результатами попереднього розгляду фахівцями центру перевіряється коректність та повнота отриманої інформації, а потім здійснюється їх надсилання до відповідних громад чи підприємств, що надають комунальні послуги населенню, уже для предметного вирішення питання.
Позитивне вирішення озвученої проблеми залежало від причини її появи та фінансової спроможності громад і надавачів комунальних послуг. Так, повідомлення щодо неналежного надання тепло-, водо-, газо- та електропостачання в переважній більшості випадків вирішувалися за короткий час. Тоді як проблематика вартісних ремонтів будинків, прибудинкових територій, доріг, каналізаційних систем тощо потребувала значно більше часу та ресурсів, про що заявникам надавалися відповідні роз’яснення.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно) та оформити звернення.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.