За підсумками 2024 року до Обласного контактного центру Полтавської ОВА надійшло 109 звернень з питань освіти, що становить менше одного відсотка від загальної кількості заяв і скарг. Це дає підстави стверджувати про відсутність гострих, невирішених проблем в освітній галузі Полтавщини.
Загалом, основними питаннями, що турбують заявників зараз, окрім підготовки укриттів, є організація підвезення дітей, виховного процесу, забезпечення харчуванням, здійснення ремонтів приміщень тощо.
В більш детальному розрізі близько 70 відсотків питань даної тематики стосувалися функціонування загальноосвітніх навчальних закладів, а саме: організації навчально-виховного процесу – 11, переведення на дистанційне навчання – 9, дотримання педагогічної етики та організації підвезення школярів – по 7.
Кожне п’яте звернення стосувалося роботи дошкільних навчальних закладів і більше половини від цих заяв – щодо неякісного опалення чи необхідності проведення ремонту приміщень таких закладів.
Частіше зверталися мешканці таких громад: Полтавської – 26, Кременчуцької – 23, Лубенської – 8, Гребінківської – 6, Гадяцької – 5. Загалом зафіксовано заяви чи скарги з 26 громад області.
Якщо порівнювати ситуацію з попередніми роками, то основний пік проблемних питань сфери освіти припав на 2023 рік, коли головним мотивом практично усіх звернень була підготовка укриттів у навчальних закладах області, відновлення функціонування шкіл та дитсадків в очному форматі. Загалом, тоді було отримано близько 600 звернень. За підсумками 2022 року ця цифра становила майже 300 заяв.
Протягом січня-лютого цього року операторами центру зареєстровано 15 заяв з питань освіти та навчального процесу.
Як правило, порушені питання опрацьовуються засновниками та власниками навчальних закладів – громадами. В окремих випадках до вивчення ситуації залучаються фахівці профільного Департаменту обласної військової адміністрації та правоохоронних органів.
За підсумками розгляду повідомлень в межах фінансових можливостей громад здійснюються заходи з усунення недоліків або визначаються терміни з їх реалізації. Робота в даному напрямку триває постійно.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово).
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.