• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Питання комунального господарства залишаються одними з найбільш поширених, які фіксують в Обласному контактному центрі

26 травня 2025, 08:43

  • Апарат
Гаряча Лінія (10)

За чотири місяці 2025 року на гарячі лінії надійшло 535 звернень, в яких озвучувалися різні аспекти комунальної тематики по Полтавській області. З урахуванням загальної кількості заяв і скарг за цей період – 2,7 тис., практично кожна п’ята стосувалася ЖКГ. Порівняно з аналогічним періодом минулого року спостерігається подвійне зменшення кількості таких звернень, але, загалом, дана тематика є однією з найбільш нагальних.

Традиційно, озвучена тематика формується з двох основних блоків – безпосередньо отримання комунальних послуг споживачами – більше 300 заяв та здійснення оплати за них – близько 120.

Найбільш масовими є нарікання на відсутність чи неякісну послугу електропостачання – майже 140 або кожне четверте звернення. Далі слідують вимоги забезпечити потреби мешканців населених пунктів області якісною послугою водопостачання – близько 50, газом та централізованим опаленням – також 50.

Іншим аспектом відносин між споживачем та надавачем послуги є здійснення розрахунків. На жаль, конфліктні ситуації між двома сторонами цих договірних відносин трапляються досить часто. Від початку року було зафіксовано більше 120 подібних скарг. Переважно вони стосувалися неправомірних, на думку самих заявників, нарахувань за різні послуги. Насамперед, електро-, газо- та водопостачання. З метою здійснення об’єктивного вивчення ситуації ці зауваження скеровувалися до фахівців НКРЕКП.

Меншу частину питань комунального господарства складають заяви мешканців багатоквартирних житлових будинків, насамперед Полтави, щодо здійснення ремонту ліфтів – 42, фасадів чи внутрішньо будинкових мереж – теж 42 та прибудинкових територій – 15.

 Полтава утримує беззаперечну першість за кількістю повідомлень з питань ЖКГ – 200 або майже кожне третє звернення. Активно, також, зверталися мешканці  Кременчуцької – 68, Лубенської – 43 та Миргородської ТГ – 17.

Позитивне вирішення озвученої проблеми залежало від причини її появи та фінансової спроможності громад і надавачів комунальних послуг. Так, повідомлення щодо неналежного надання тепло-, водо-, газо- та електропостачання в переважній більшості випадків вирішувалися за короткий час. Тоді як проблематика вартісних ремонтів будинків, прибудинкових територій, доріг, каналізаційних систем тощо потребувала значно більше часу та ресурсів, про що заявникам надавалися відповідні роз’яснення.

Робота в даному напрямку триває постійно.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно) та оформити звернення. 

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

обласний колцентр
гаряча лінія
громади
ЖКГ

Новина за темою

У червні обласним контактним центром ОВА отримано понад 700 звернень
26/05/2025
У червні обласним контактним центром ОВА отримано понад 700 звернень
26/05/2025
Полтавська ОВА взаємодіє з Урядовим контактним центром
26/05/2025

Останні новини

Більше новин
Без паніки! 4 міфи про панічні атаки Без паніки! 4 міфи про панічні атаки
23/07/2025
У Полтавській обласній бібліотеці для юнацтва імені Олеся Гончара проводять літні активності для дітей
23/07/2025
Працівники Історико-культурного заповідника "Більськ" поділилися результатами опрацювання матеріалів із цьогорічних розкопок Котелевського городища
23/07/2025
Полтавський шахіст завоював три медалі на чемпіонаті світу з розв'язування шахових композицій
23/07/2025
У Полтаві відбудеться презентація книжок Олександра Красовицького
23/07/2025
Зроблено в Україні: Мінекономіки затвердило 16 нових грантів для переробних підприємств на понад 81 млн грн
23/07/2025
Корисні новини від платформи «Nazovni» МЗС України та Посольства України в Чеській Республіці для представників бізнесу Полтавщини, які зацікавлені у виході на іноземні ринки
23/07/2025
Безоплатні онлайн-консультації для жінок та дівчат проводять психологині платформи SafeWomenHUB
23/07/2025
Ризики торгівлі людьми та експлуатація
23/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту